Skip to content

TotalEnergies cards

 

TotalEnergies-card_0.jpg

De TotalEnergies CARD-aanbieding, oplossingen voor uw mobiliteit :

 

Word klant

Word klant

 

Contact

TotalEnergies card voordelen

Ontdek het aanbod dat is aangepast aan uw vloot

Ik heb vragen over de TotalEnergies kaarten

Nee, TotalEnergies Cards zijn enkel mogelijk voor vennootschappen, zelfstandigen en vrije beroepen die actief zijn in België.

Ja, u kunt de kaarten gebruiken zodra u ze ontvangt. U hebt echter ook de pincodes nodig. Die worden u afzonderlijk toegestuurd.

Als u de kaart bestelt op TotalEnergies Cards Online via uw beveiligde toegang, dan ontvangt u de kaart en de code gewoonlijk zeven tot tien werkdagen na de bestelling.

Ja, u kunt deze wijziging zelf doorvoeren op TotalEnergies Cards Online. Wij sturen u de nieuwe kaarten vervolgens gratis toe. De rest blijft identiek (geheime code enz.). U kunt ook contact met ons opnemen (+32 2 288 99 79) en ons aangeven welke kaarten u wilt aanpassen.

Nee, behalve wat de kilometerstand van het voertuig betreft. U kunt steeds contact opnemen met uw dossierbeheerder voor meer details.

U kunt uw kaart 24/24 telefonisch laten blokkeren op het nummer +32 2 288 94 00 of het kan ook via het internet op TotalEnergies Cards Online. U kunt ook meteen een duplicaat aanvragen.

Het nummer van de kaart bevindt zich op de achterzijde. Het begint met 710001, 710091 of 711302, gevolgd door twaalf cijfers.

De producten die in aanmerking komen staan in pictogrammen afgebeeld op de achterzijde van de kaart. Met de TotalEnergies Card Europe (Eurotrafic) kunt u ook de tol betalen voor de meeste snelwegen, bruggen en tunnels in Europa. Meer informatie vindt u op de website.

U moet contact opnemen met u vlootbeheerder van uw bedrijf. De blokkering van de tankkaart wordt automatisch opgeheven na 24 uur.

Uw tankkaart is bruikbaar in meer dan 500 Belgische TotalEnergies-stations als u over een TotalEnergies Card Belgium beschikt (710001), in de 17.000 Europese TotalEnergies-stations en bij de partners als u een TotalEnergies Card Europe hebt (711302) of in de 1000 TotalEnergies-stations in de Benelux en bij de partners als u een TotalEnergies Card Benelux hebt (710091). Voor meer informatie kunt u terecht op onze website of kunt u contact opnemen met ons.

We versturen de toegangsgegevens per post wanneer u geregistreerd bent. Hebt u ze niet ontvangen, neem dan contact met ons op. We sturen u de gegevens dan meteen toe per e-mail.

U ontvangt de facturen direct via de website TotalEnergies Cards Online en vindt ze onder de rubriek 'Facturen'. Misschien hebt u nog geen kijkje genomen op de site? Is er toch een probleem, neem dan contact met ons op en we gaan meteen na waar de fout zich voordoet.

U kunt de facturen achttien maanden na datum van uitgave, downloaden op de site. Hebt u een bepaalde factuur nodig buiten deze periode, dan kunt u deze nog steeds aanvragen op de site.

Breng ons indien mogelijk eerst en vooral op de hoogte. Wij zullen er alles aan doen om de site zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar te stellen.

Voor alle inlichtingen over de Gratis Pechverhelping kunt u bellen naar het nummer +32 2 288 33 22

101 tankkaart vervallen (neem contact op met de vlootbeheerder van het bedrijf)
117 verkeerde code
181 tankkaart tijdelijk geblokkeerd na ingave van drie verkeerde codes
185 verkeerd product
208 & 209 tankkaart definitief geblokkeerd
295 limiet bereikt (/dag, week of maand)