Kwaliteit en dienstverlening

Dienstverlening
 
Total doet er alles aan om in zijn netwerk van tankstations een uitmuntend niveau te behalen op het vlak van:

 

onthaal ; 
  netheid ; 
  de kwaliteit van de producten en diensten. 
   
  De allerbeste dienstverlening in alle Total-stations
   
  De vijf basisprincipes van Total voor kwaliteit en dienstverlening:
 

Een aangename, persoonlijke, professionele en snelle service.

 

De kwaliteit van de brandstofproducten.

 

Een onberispelijke netheid, zowel in als buiten de tankstations.

 

Een optimale kennis over onze producten en diensten om de klanten optimaal te kunnen adviseren.

   

De kwaliteit van de apparatuur en installaties die ter beschikking staan van de klanten.

   
   
  De kwaliteit van onze dienstverlening meten en verbeteren
   
 

Kwaliteit die al tien jaar lang op de proef wordt gesteld.

   

Mystery shoppers: Total heeft voor zijn dienstverlening normen of 'typeprestaties' bepaald om de kwaliteit te kunnen meten.
De tankstations van Total worden jaarlijks aan strenge controles onderworpen. Ze krijgen ook het bezoek van neutrale mystery shoppers die alle beschikbare diensten in een station evalueren.