FAQ persoonlijke gegevens

Antwoorden op uw meest gestelde vragen over Total Assistance.
Selecteer hieronder een onderwerp om het antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen. Als u het antwoord op uw vraag niet vindt, contacteer ons dan zodat wij deze kunnen beantwoorden.

 

Mijn nummerplaat is gewijzigd: waar moet ik dit aanpassen?

Met uw Total Club kaartnummer en paswoord kan u inloggen op uw persoonlijke rekening op onze website www.total.be. In de persoonlijke gegevens wijzigt u de nummerplaat. U kan ook bellen naar het callcenter 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en wijzigen?

Met uw Total Club kaartnummer en paswoord kan u inloggen op uw persoonlijke rekening op onze website www.total.be. U kan op elk ogenblik uw gegevens raadplegen of wijzigen in het rubriek ‘Al lid’. U kan ook bellen naar het callcenter 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

Ik wil een paswoord aanvragen maar dat lukt niet.

Het komt voor dat wij niet over de juiste schrijfwijze van uw naam beschikken, dat u onder een andere naam bij ons bekend staat of dat wij helemaal geen identiteitsgegevens hebben. Op dat ogenblik herkent de computer de naam niet die u heeft ingegeven. Probeer het door een spatie in te geven in het veld NAAM en het veld VOORNAAM leeg te laten. Lukt het dan nog niet, bel dan het callcenter op het nummer 02 288 33 22 (kies optie 2 na taalkeuze).

Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden. Wat kan ik doen?

Neem contact met het callcenter op 02 288 33 22 en kies de optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.

-

 

X

Door verder te blijven surfen  op deze website, aanvaardt u het gebruik van cookies om onder meer bezoekersstatistieken op te maken en zodoende de functionaliteit van de website te optimaliseren. Voor meer informatie en het instellen van cookies.