FAQ Verloren of gestolen kaart

Antwoorden op uw meest gestelde vragen over Total Assistance.
Selecteer hieronder een onderwerp om het antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen. Als u het antwoord op uw vraag niet vindt, contacteer ons dan zodat wij deze kunnen beantwoorden.

 

Wat moet ik doen als ik mijn Total Club kaart verloren heb?

Als u uw Total Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

Kan ik de punten van een verloren kaart laten overzetten?

Ja, u kunt uw punten en gegevens op een nieuwe kaart laten overzetten bij het inloggen met uw oude kaartnummer. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

Hoe laat ik mijn Total Club kaart blokkeren ?

Als u uw Total Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

Wat moet ik doen om een nieuwe kaart te bekomen?

U kan een nieuwe kaart gratis in één van onze Total stations vragen.

Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden. Wat kan ik doen?

Neem contact op met het callcenter op 02 288 33 22 en kies optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.

-

 

?? ?? ?? ??
X

Door verder te blijven surfen  op deze website, aanvaardt u het gebruik van cookies om onder meer bezoekersstatistieken op te maken en zodoende de functionaliteit van de website te optimaliseren. Voor meer informatie en het instellen van cookies.