Bij Total krijgt het woord 'service' een nieuwe dimensie ...
Maandag tot vrijdag, van 8:30 tot 17:00 uur, staat een volledig team tot uw beschikking dat gevestigd is in Brussel, met niet minder dan 32 werknemers
- inclusief 8 afgevaardigden op de weg. 

Bel ons

Total Cards Customer Service

Maandag tot vrijdag

Tel: +32 2 288 99 72

08:30 tot 12:00 uur en 13:00 tot 17:00 uur

Total Card Stop

Verloren of gestolen kaart:

Tel: +32 2 288 94 00

24/24

Schrijf ons

Via digitale weg

Uw contactgegevens wijzigen?

Stuur ons een e-mail: cards.belgium@total.com

Per post:

TOTAL België - Total tankkaarten
Handelsstraat 93 - 1040 Brussel

U wilt klant worden

Klant worden

Verkrijg een Total tankkaart in slechts enkele klikken

Offerte aanvragen

Ontvang een gepersonaliseerde commerciële aanbieding

U bent al klant

Total Cards Online

Beheer al uw kaarten in het klantenportaal

Veelgestelde vragen

Nee, TOTAL Cards zijn enkel mogelijk voor vennootschappen, zelfstandigen en vrije beroepen die actief zijn in België.

Ja, u kunt de kaarten gebruiken zodra u ze ontvangt. U hebt echter ook de pincodes nodig. Die worden u afzonderlijk toegestuurd.

Als u de kaart bestelt op TOTAL Cards Online via uw beveiligde toegang, dan ontvangt u de kaart en de code gewoonlijk drie tot vijf werkdagen na de bestelling.

Ja, u kunt deze wijziging zelf doorvoeren op TOTAL Cards Online. Wij sturen u de nieuwe kaarten vervolgens gratis toe. De rest blijft identiek (geheime code enz.). U kunt ook contact met ons opnemen (+32 2 288 99 79) en ons aangeven welke kaarten u wilt aanpassen.

Nee, behalve wat de kilometerstand van het voertuig betreft. U kunt steeds contact opnemen met uw dossierbeheerder voor meer details.

U kunt uw kaart 24/24 telefonisch laten blokkeren op het nummer +32 2 288 94 00 of het kan ook via het internet op TOTAL Cards Online. U kunt ook meteen een duplicaat aanvragen.

Het nummer van de kaart bevindt zich op de achterzijde. Het begint met 710001, 710091 of 711302, gevolgd door twaalf cijfers.

De producten die in aanmerking komen staan in pictogrammen afgebeeld op de achterzijde van de kaart. Met de TOTAL Card Europe (Eurotrafic) kunt u ook de tol betalen voor de meeste snelwegen, bruggen en tunnels in Europa. Meer informatie vindt u op de website.

U moet contact opnemen met u vlootbeheerder van uw bedrijf. De blokkering van de tankkaart wordt automatisch opgeheven na 24 uur.

Uw tankkaart is bruikbaar in meer dan 500 Belgische TOTAL-stations als u over een TOTAL Card Belgium beschikt (710001), in de 17.000 Europese TOTAL-stations en bij de partners als u een TOTAL Card Europe hebt (711302) of in de 1000 TOTAL-stations in de Benelux en bij de partners als u een TOTAL Card Benelux hebt (710091). Voor meer informatie kunt u terecht op onze website of kunt u contact opnemen met ons.

We versturen de toegangsgegevens per post wanneer u geregistreerd bent. Hebt u ze niet ontvangen, neem dan contact met ons op. We sturen u de gegevens dan meteen toe per e-mail.

U ontvangt de facturen direct via de website TOTAL Cards Online en vindt ze onder de rubriek 'Facturen'. Misschien hebt u nog geen kijkje genomen op de site? Is er toch een probleem, neem dan contact met ons op en we gaan meteen na waar de fout zich voordoet.

U kunt de facturen achttien maanden na datum van uitgave, downloaden op de site. Hebt u een bepaalde factuur nodig buiten deze periode, dan kunt u deze nog steeds aanvragen op de site.

Breng ons indien mogelijk eerst en vooral op de hoogte. Wij zullen er alles aan doen om de site zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar te stellen.

Voor alle inlichtingen over de TOTAL Assistance-kaart kunt u bellen naar het nummer +32 2 288 33 22

101 tankkaart vervallen (neem contact op met de vlootbeheerder van het bedrijf)
117 verkeerde code
181 tankkaart tijdelijk geblokkeerd na ingave van drie verkeerde codes
185 verkeerd product
208 & 209 tankkaart definitief geblokkeerd
295 limiet bereikt (/dag, week of maand)